Friday, June 26, 2009

MALEH NAK LAYAN

DEN SOBONAR DAH MULO RASA MUAK TENGOK PERMAINAN POLITIK KAT MALAYSIA NI TERMASUKLAH KAT KG DEN.
Tapi kekadang elok jugak kito sorgah oghang-oghang ni kalau tak tido memanjang... terbaru ari tu... perhimpunan agung cawangan... aduhai kesian botol den tengok... perwakilan bahagian yang datang pun macam tak nak datang. buat syarat yo.
Usul yang berbuih-buih oleh ahli cawangan bolum tontu sampai kat bahagian. oghang bahagian pun bolum tontu baca sumo usul tu main selak muko surat yo.

aduhai pemudo... lagi kesian... ajkpun tak datang. yang datangpun macam kono pakso. kok camnilah... makin parahlah PRU ke 13.

MASIH TAK NAMPAK PERUBAHAN YANG CINANG-CANANGKAN... mungkin najib sorang yo yang berubah..

7 comments:

  1. ni la deh org melayu..tau nk komplen jo..smpi bilo pon xsudah kalo kojo nk komplen je mmanjang tp xdo ikhtiar lnsung..cubo la bg komen yg mmbino cam mahathir..pastu tlg r apo yg buleh..ni xpueh ati asyik nak post kat blog je..mano poyi smgt MELAYU ko ni??cam ni ko MELAYU??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Delete
  2. oghang melayu dah lamo dibaham kek mongak oghang melayu,nasib baiklah ado jiwo islam yang tak mau hukum islam,habih camno.oghang melayu jugak yang kono kelentong,bukan oghang lain suku den jugo,habih nak salahkan sapo.lobeh baik den pimotong gotah yang koghing tu buleh gak dapek tusen duwo.kironyo baik jugak nasib den ni gotah pesako,harapkan umno hampeh.

    ReplyDelete
  3. kalau nak baca yang baik-baik bace jelah suara tampin atau utusan malaysia.

    saya juga ahli umno tapi saya tak suka bersikap yes bos....

    yang pahit memang sukar ditelan tapi itulah penawarnya. tak guna kita memuji kalau kemudian hari kita menangis....

    yang betul saya sokong tapi yang kurang saya berikan pandangan.

    ReplyDelete
  4. sobonar eh tu la mentaliti orang umno. x do duit mana nak datang mesyuarat. sebenarnya itu lah nawaitu orang bila join umno. bukan berjuang untuk org melayu tapi untuk kepentingan diri sendiri. percaya lah wahai orang2 kampung ku

    ReplyDelete
  5. masuklah DAP....pasti akan membantu anda...

    ReplyDelete

sumpah keramat

sumpah keramat